PULU POSJETIO POZNATI KOZMONAUT I HEROJ RUSIJE: Otkrio je kada možemo očekivati svemirski turizam

Svemirski turizam možemo očekivati već za pet godina, a cijene svemirskih putovanja ovisit će o broju posjetitelja

U sklopu “Tjedna kozmonautike u Istri” Pulu je posjetio poznati ruski kozmonaut Sergej Rjazanski. Prozvan je herojem Rusije jer je postavio svjetski rekord u najduljoj šetnji svemirom koja je trajala osam sati.

Učenici industrijsko-obrtničke škole Pula susreli su se s kozmonautom Sergejem Rjazanskim i zadivili ga nekim od svojih izuma. Od mašine za pranje jednog para čarapa do robotske trke na prstenac, a lansirali su i nekoliko svemirskih sondi.

”To mi je bilo jako zanimljivo s time da kad smo zadnji put to lansirali ja sam bila u avionu jer mi je bio rođendan i to mi je bio rođendanski poklon”, rekla je Danijela Kovačević, bivša učenica industrijsko–obrtničke škole Pula za RTL.

ŽENA KOJA JE BILA U SVEMIRU TVRDI: ‘Izvanzemaljci postoje. Moguće da žive među nama, nevidljivi’

Svemirski turizam za pet godina

”Moram reći da imamo nevjerojatno lijepi planet i moramo ga čuvati i o njemu brinuti kako bismo mogli živjeti u miru na planeti Zemlji”, kazao je ruski biolog i kozmonaut Sergej Rjazanski.

Kaže kako svemirski turizam možemo očekivati već za pet godina, a cijene svemirskih putovanja ovisit će o broju posjetitelja. Pitali su ga i kako se njegova obitelj nosi s opasnom profesijom…

”Kako se kod nas kaže – idiot u obitelji mora biti samo jedan i to je mjesto već zauzeto”, rekao je Rjazanski.

JE LI UPRAVO OTKRIVENA ‘VJEČNA TAJNA’? Najpreciznija računica dosad govori puno o stvarnoj sudbini svemira

Okinuo 350 000 fotografija našeg planeta

U svemiru je proveo 304 dana, a okinuo je čak 350 000 fotografija našeg planeta. 50 najboljih trenutačno je izloženo u Tehničkom muzeju Nikola Tesla u Zagrebu.

”Inače je on u Rusiji sada u penziji, ali je itekako aktivan, pravi media maker, animator za djecu, za učenike, za svih nas