LAUC OTKRIO JE LI NOVI SOJ KORONAVIRUSA OPASNIJI OD STARIH: ‘Primam brojne upite. Virusi stalno mutiraju…’

Nakon što je na Facebooku iznio intrigantnu tvrdnju koju su mu, kako piše, prenijeli njegovi prijatelji iz Velike Britanije, molekularni biolog i član znanstvenog savjeta Vlade RH za borbu protiv epidemije koronavirusa, Gordan Lauc, ponovo je objavio status o novom soju koronavirusa u Velikoj Britaniji.

LAUC O SITUACIJI S KORONOM: ‘Kažu mi prijatelji da britanske vlasti namjerno dižu paniku oko korone. No, što se događa kod nas?’

Status prenosimo u cijelosti.

“Primam brojne upite. Ne stignem na sve odgovoriti, pa pišem ovdje. Virusi stalno mutiraju i pojavljuju se novi sojevi. To je normalno i prirodno. Sekvenciranjem virusa znanstvenici prate njegovu evoluciju. Na poveznici dolje možete pratiti pojavu N501Y mutacije oko koje se ovih dana podiže velika medijska buka. (Igranjem s izbornicima možete pratiti i druge mutacije, kao i podatke po pojedinim zemljama. U prozoru desno imate i animaciju vremenskog tijeka)

Za sada ne postoje dokazi koji bi govorili da je ova varijanta koja se pojavila u UK na bilo koji način opasnija od drugih sojeva. Možda je, no vjerojatnije je da nije. U svakom slučaju dokaza da je opasnija nema…”.