Adidas i Beyonce izbacuju rodno neutralnu kolekciju


Adidas će 18. siječnja započeti s prodajom nove “rodno neutralne” kolekcije koju je dizajnirao s pjevačicom Beyonce i oživjeti njezin brend Ivy Park koji uključuje obuću, odjeću i modne dodatke u bojama kestena i naranče. 

Adidas je kolekciju koja krasi naslovnicu siječanjskog izdanja časopisa Elle opisao rodno neutralnom.

U kolekciji se nalaze kombinezoni, dukserice, biciklističke kratke hlače, većinom s trostrukim prugama, zaštitnim znakom Adidasa.

Njemački brend sportske odjeće započeo je suradnju s Beyonce u travnju kako bi ponovno predstavili njezin brend Ivy Park koji je pokrenula 2016. s britanskim Topshopom.

Kompanija nije iznijela financijske detalje partnerstva.

Do partnerstva je došlo jer Adidas nastoji privući više ženskih kupaca nakon što je zaostajao za jačim protivnikom Nikeom i njemačkom Pumom čija je prodaja porasla nakon suradnje s pjevačicom Rihannom, koja je završila prošle godine.

Adidas ne očekuje trenutnu prodaju ove kolekcije, ali će prodaja s vremenom porasti, rekao je u studenom generalni direktor Adidasa Kasper Rorsted.

Izvorni članak

Članci iz iste kategorije:

    Nije pronađen