in

Zate li koliko asteroida prijeti Zemlji?

Potencijalne opasnosti

Foto: YouTube

Pobrojano je čak 20 tisuća potencijalno opasnih asteroida koji bi mogli udariti u Zemlju.

Naime, nedavno priopćenje Europske svemirske agencije otkriva da se količina otkrivenih asteroida koji potencijalno prijete Zemlji povećala na 20.022.

Samo od početka godine je popisano čak 731 novo kameno ili metalno nebesko tijelo.

NASA i druge svemirske agencije se dugo bave planovima kako na vrijeme otkriti i spriječiti lutajuće asteroide koji bi mogli pasti na naš planet. Prvi korak je saznati koliko je asteroida u našem Sunčevom sustavu i koliko su oni potencijalno opasni.

To je lakše reći nego zaista i napraviti. naime, mnogi su asteroidi maleni, tamni, brzo se kreću ili jednostavno vrebaju iz zaklonjenog dijela Sunčevog sustava. Upravo takve stvari znanstvenicima otežavaju njihovo proučavanje.

Čeljabinski
Foto: Phys.org

Ključno je zato locirati položaj i kretanje što je više moguće asteroida. Promakne li pažnji samo jedan od njih kojem se naš planet nalazi na putu, posljedice bi mogle biti zabrinjavajuće. Ili čak fatalne.

Posljednji asteroid koji je ostavio značajan trag bio je onaj koji je pao 2013. godine pored Čeljabinska. NASA-in administrator Jim Bridenstine pretpostavlja  bi kako se nešto slično moglo ponoviti svakih 60 godina.

What do you think?